Byta linje?

Tjotjo!

Förutom skola då så har jag varit på teaterettornas uppvisning och dom spelade upp några scener som dom har övat på under året. Har världens finaste fästmö (förklaring kommer) i den klassen och hon var så duktig!

Fästmö: Jag och min kära vän Li träffades i somras och vi blev riktigt bra kompisar och vi fick en helt sjuk idé om att köpa godisringar och "förlova oss", så vi är förlovade. Vi är inte homosexuella, inte för att det är nåt fel på det!

Annars är jag bara rent allmänt trött på skolan. Jag är omringad av idioter och det är bara stress och mer stress hela tiden och allt känns bara fel. Vill byta till estet men farsan säger bara näääääeeeeeej!!! Inte hans liv ju! xD What to do, what to do?

Dagens låt:

It's Not My Place (In the 9 to 5 World) - The Ramones

Kan inte lägga in videon här så jag länkar den istället. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=7s2HY1PRSFA

Kommentarer
Postat av: Li "Fästmö"

Naaaaaw vad gullig du är!! <3 Du är oxå världens finaste!!!!! <3<3<3<3

I wish you Good Luck with your estetchanging xDDDDDDDDDD <3

2011-04-15 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0