Hey ho let's go!

Tjabba tjena hallå!

Ja, detta är min blogg då. Har haft tre bloggar tidigare men avslutat dom för mitt intresse för dom försvann. Nu gör jag ett nytt försök med en helt annan stil som har förändrats med mig under tiden då jag varit oaktiv så jag kan väl börja med att berätta att detta är bara en personlig blogg men inte för personlig. Det absolut mest privata kommer inte upp här med tanke på att detta är ju faktiskt internet och vem som helst kan ta sig in här... Sen så tänkte jag skriva lite kort fakta om mig själv i punktform. Förklaringar är överskattade!

Namn: Malin
Smeknamn: Mal, Mighty Mal, Mal Vicious, Malle, Mallan etc... Föredrar Mal.
Ålder: 18
Intressen: Estetiska aktiviteter, väldigt mycket musik. Spelar gitarr (både akustisk och el), ukulele och vill börja med munspel. Skulle vara häftigt att vara en multispelare. Annars är jag dansare och tecknar ganska mycket.
Musik: Hårdrock av olika slag! Däremot klarar jag inte av för mycket growling eller låtar där dom bara skriker och har sig... Det blir jag bara stressad av!
Favoritband: Alice Cooper och Ramones!!!!

Det får duga för nu. Jag pallar inte att fixa någon speciell design nu. Det får vänta! Medans kan jag ju bjuda låtar från mina favoritband.

Alice Cooper - I'm So Angry




The Ramones - Bonzo Goes to Bitburg (My Brain is Hanging Upside Down)



Tack och hej för den här gången! Ska nöta med designen nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0