Män duh!

Joh! Då blev det kväll då och så har man fått besök av morföräldrarna. Trevligt värre! Morsans och morfars vanliga argument om Sveriges politik idag. Dom ska skrika på varandra om att dom faktiskt håller med... Så jävla drygt!

Morfar: "På min tid var det riktiga sossar som styrde och allt var mycket bättre! *morr morr*"
Mamma: "Jaaa jag håller med moderaterna är bara skit!!! *morr morr*"

Om det inte är uppenbart så är dom sossar... Det är nog jag med egentligen för jag HATAR alliansen men vafan... Hela jävla politiksystemet i det här jävla landet är smörja. Som min morfar alltid säger: "Det ska vara kulor och krut!". Spräng skiten! I dagsläget är jag liberal och bryr mig inte för fem öre.

Pleasant dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0