Sam språk... jawohl!

Heute es ist Montag. Är tyska för svårt? Synd! Men skitsamma!

Inget speciellt med idag förutom att jag måste skriva en jävla krönika och lämna in den ikväll... Fuck! Och lite andra små dilemman i skolan är ju inte så värst roligt heller men det får lösa sig på ett eller annat sätt! Det ska gå! :)

Till min stora förvåning när jag kom hem idag så låg det en skjorta till mig på bordet i vardagsrummet med Joey Ramone på! :D Gissa om jag blev glad! Den är så fin!



Fin va?! I love it! :)

Song of the day!

See My Way
med Joey Ramone och hans yngre bror Mickey Leigh! Två korta verser, två korta refränger och sen ett jävla långt gitarrsolo som faktiskt går mig lite på nerverna och sen sista versen och refrängen börjar strax efter 03:08. Om gitarrsolot inte pallas så klicka dit direkt då. Men är det första gången rekomenderar jag att lyssna genom hela!



Nu ska jag skriva på den där jäkla krönikan!

Ciao tutti! (Då slängde man in lite italienska där också...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0