Long time no... Guitar

Lite dött har man varit under sommaren. Men det är inte så att nån läser den här sketna bloggen ändå och jag bryr mig inte för fem öre ens så why bother? ;) Tänkte skriva om sommaren lite senare i alla fall oavsett om nån läser eller inte. Har jobbat ett tag nu och försöker få ihop lite kosing. Reason? Många anledningar! Men framför allt: Håller på att starta ett eget rockband med några av mina bästa polare! Letar efter en trummis nu, annars har vi allt. Mig har vi på gitarr då. Jag har bara två värdelösa gitarrer som knappt går att spela på och jag hatar dom innerligt. Jag vill ha en ny Fender! Spara spara spara!

Ska försöka skaffa en Fender Jaguar. Det finns ingen bild på just den gitarren jag vill ha men jag hittade en liknande.



Kommentarer
Postat av: Li

OMG, rockband!! Det har du inte berättat!!! :D



Tyvärr är jag usel på både trummor och det där med rock, men lycka till!!!!!! :D



Och btw, jag läser din blogg! <3

2011-07-31 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0