American? In my ass!

Svenska vanan när man är ute och shoppar... "Hej, var det bra så? Det blir 100 kr. Hejdå". Tråkigt som fan! I Norge kan man stå hur länge som helst och bara snacka om allt och inget om det inte är någon kö!

Det är inte det jag vill gå in på i det här inlägget då...
Var in på Bokia häromdan. Jag fick för mig att leta efter biografin om Joey Ramone som brorsan hans skrev. Chansen att hitta den var extremt låg och den fanns helt enkelt inte där. xP Gick till kassan för att fråga om den för det skadar ju inte att fråga, ellerhur? "Nej den har vi inte men vi kan specialbeställa den åt dig!" "Öööhh... tack!!!". Det gjorde min dag! Får den nästa vecka! :) Diggar trevlig personal!



Fick även ett litet "mail" från bror hans, Mickey Leigh häromdan på Facebook! Tror att han har gått in på min profil och kikat på mitt födelsedatum för han undrade om jag hade gått ut high school och skulle börja på collage. Det funkar ju inte riktigt så här i Sverige då, men även min nationalitet finns ju där så det vore ju jävla epic fail om han missade det! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0