Snart sommarlov!

Sommaren är här! var på lillbrorsans avslutning idag och självklart får han lov före mig! Jävla skit! xD

Hans avslutning började ungefär vid 8 på morgonen vid en allmänt tråkig kyrka och ceremonin var... tråkig. Den blomstertid... Yay! Han har slutat 4:an nu och ska börja 5:an till hösten. Han börjar bli en stor grabb.

Idag hade jag min sista lektion som var allmänt onödig. Jag hade bara italienska idag och vi hoppade hopprep på skolgården. Meningslöst men sjukt roligt ändå! Det finns inget bättre än att vara barnslig med lärarn Arre-korre. ;)

Imorn är det jävla utspark för treorna! Jag vill också ta studenten!

Var och badade idag med några polare. Har sjuk vattenskräck och hatar att bada men jag ska fan bli av med min jävla fobi! På sommaren när det är varmt som fan ska man bada och svalka sig istället för att svettas röven av sig! Röven... Din jävla röv står på spel om du inte svalkar av den på sommaren! Idiot är du om du väljer att ta din röv för givet...

Säger vi...

Dagens låt: I Am Seeing UFO's - Joey & Dee Dee Ramone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0