Happy B-day

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här. Jag har varit fullt upptagen med skolarbete och en jävla massa rester som måste in! Jag hatar skolan men betyg är viktiga! x'D

Jag vill passa på att återigen hylla min ena förebild Joey Ramone som fyllde 60 år i torsdags. Man kan inte ta miste på vilken stor roll han spelar i mitt liv! x'D Han kämpade hela sitt liv mot inre demoner och han blev även väldigt illa behandlad av sin omgivning, han var blyg och hade dåligt självförtroende men ändå hade han modet att gå upp på scenen och sparka sönder en jävla massa arslen!!!

Han dog alldeles för tidigt men han slipper lida av allt som plågade honom i hela livet. R.I.P Joey Ramone!

Joey Ramone Birthday Bash hölls i New York i torsdags, arrangerad av hans bror Mickey Leigh. Den första hölls samma datum år 2001 efter ett löfte som gavs till sångaren av hans mamma och bror att de måste fira hans 50-årsdag oavsett om han var där eller inte. De valde att hålla den årligen som en hyllning. Jag hoppas att jag en dag får åka dit och uppleva det själv! Kick ass!



Här är en jättefin hyllning till honom med låten Don't Worry About Me från albumet med samma namn. Superbra album! På tal om det, jag har hört rykten om att en ny soloplatta ska släppas med låtar som han aldrig hann göra klart som hans bror har försökt slutföra! Sjukt jävla spännande! :D



Senare idag blir det bio! Ska äntligen få se Pirates of the Caribbean 4! Har längtat arslet av mig! x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0