Mad Swede in Norway!

Det var ett tag sen sist! Har inte riktigt fått grepp om detta. Men det är skitsamma!

Det enda intressanta är väl att jag for till Norge under påsken och spenderade den med min lilla norska Kit och vi har haft fruktansvärt kul! Vi har gått runt på stan i Drammen, åkt till Oslo, fixat dreads till henne och träffat kul folk. Annars har vi i stort sätt segat och degat hemma, lyssnat på en jävla massa hårdrock och suttit uppe till 4 på morgonen och spelat Amnesia som är ett svenskt skräckspel.

Kit säger själv att de bästa stunderna var då under nätterna men jag har inga minnen alls för att jag var så fruktansvärt trött! Men hon hade då roligt iallafall!

Inte mycket mer att säga då.

Dagens låt: Nichts in der Welt - Die Ärzte

Ett tyskt hårdrocksband \m/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0