I am the champion!

Kortis om igår:
Gick till skolsköterskan för att kolla upp varför jag har såna hemska buksmärtor. Hon trodde det var blindtarmen. Ringde hälsocentralen och även där sa dom samma sak och jag blev skickad till akuten för att ta några prover och sen väntade jag med farsan i ungefär 4 timmar. När man väl ska få svar så kommer det en läkare och säger "Näääähhhh det är din laktosallergi! Kom tillbaka om det blir värre! Stick och brinn!". Lite sur blev man ju då... 4 timmar för det där. Det är ju bra om det inte är blindtarmen då! Men jag är 100% säker på att det inte är min allergi!!

Idag:
Skola. Lyckades gå hela dagen men ite smärtfritt! Drog iväg på säsongsavslutning på skytteklubben. Inget mea utomhusskytte i år. Hela hösten har varit en tävling och idag var det final och prisutdelning. Blev föreningsmästare! Riktigt stolt! Börja skjuta! Det är sjukt roligt!!!

  


© Mal

Kommentarer
Postat av: Bella

ja det tycker jag :P kram :)

2011-09-14 @ 08:14:58
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0